Niet tevreden over onze dienstverlening?
Dat zouden wij heel jammer vinden. Wij doen altijd ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voor komen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Hier lees je wat je kunt doen.
Voordat je verder leest: licht jouw expert in
Vraag om een verhelderend gesprek met jouw expert. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. Je kunt aangeven wat je probleem is. En de expert kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de expert belangrijk te weten dat je een probleem hebt. Je kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Een officiële klacht indienen
Voor het indienen en behandelen van een officiële klacht hanteert Kloppenburg NLI een interne klachtenprocedure. Hieronder lichten wij deze kort toe. Wil je de volledige procedure en bepalingen lezen? Lees hier de volledige beschrijving.
Stap 1: klacht indienen
Beschrijf jouw klacht in een e-mail (o.v.v. jouw dossiernummer en de gegevens waarmee je bekend bent bij Kloppenburg NLI) aan info@kloppenburgnli.nl.
Stap 2: klachtenfunctionaris
Jouw klacht wordt toegewezen aan een klachtenfunctionaris, dit is niet de expert die jouw zaak heeft behandeld.
Stap 3: behandeling
De klachtenfunctionaris laat je binnen 2 werkdagen weten dat de klacht is ontvangen en of er aanvullende informatie nodig is om de klacht te behandelen. Wij streven ernaar jouw gehele klacht binnen een maand behandeld te hebben en samen een oplossing te hebben gevonden.
Stap 4: vervolgstappen
Het kan gebeuren dat we er samen niet in slagen om een oplossing te vinden. In dat geval kun je terecht bij de Stichting De Letselschaderaad en is het Reglement van deze stichting van toepassing. Dit reglement is ook bij de Stichting De Letselschaderaad opvraagbaar. Bij de afhandeling van de interne klacht zal de directie of de klachtenfunctionaris altijd wijzen op het bestaan van de externe klachtenregeling bij de Stichting De Letselschaderaad. Je kunt hier hun contactgegevens vinden.
Je kunt jouw klacht ook per post indienen:
Letselschadebureau Kloppenburg
T.a.v. de directie
Postbus 423
3800 AK AMERSFOORT
e-mail: info@kloppenburg-nli.nl
telefoon: 033-2537200